Analitika publike kao pokretač razvoja: Što hrvatsko i slovensko tržište govore o budućnosti event industrije?
9. studenoga 2025U kolumni za Poslovni dnevnik, naš direktor Damir Vranić donosi promišljenu analizu hrvatskog i slovenskog tržišta te otvara ključno pitanje: što nam ponašanje publike zapravo govori o razvoju destinacija i event industrije?
Kako navodi:
“Događaj, kada ga čitamo kao podatkovni signal, postaje instrument upravljanja destinacijom: u Sloveniji održava stabilnost, u Hrvatskoj otvara valove rasta. U oba slučaja, analitika je most između emocije i odluke jer pretvara doživljaj u upravljivu strategiju.”
Kroz usporedbu dvaju geografijski bliskih, ali strukturalno različitih tržišta, Vranić ističe kako publika postaje ključni podatkovni resurs za dugoročno planiranje i održivi razvoj event industrije. Razlike u ritmu potražnje, strukturi publike i dinamici kupnje pružaju vrijedne uvide destinacijama koje žele kvalitetnije upravljati kapacitetima, investicijama i razvojnim smjerovima.
Analiza potvrđuje da se uspjeh u event industriji ne temelji samo na emociji i doživljaju – već i na sposobnosti da te emocije pretvorimo u mjerljive podatke. Razumijevanje publike time postaje temelj održivog rasta i strateškog upravljanja destinacijama.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
